یاسر شاهی روز چهارشنبه در نشستس با فرماندار خلخال افزود: اجرای طرح سپاس با هدف ارتقای جایگاه رفیع شهدا و خانواده شهدا با دیدار وگفتگوی نزدیک با آنها با حضور مسوولان اجرایی ارشد اجرایی شده وهمچنان ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه بحث اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر همانند دیگر اقشار جامعه دغدغه مسئولان است بیان کرد: انتظار می رود با ارایه مشوق های مختلف به بخش خصوصی در جهت جذب فرزندان بیکار شاهد وایثار گر در واحدهای تولیدی وصنعتی استان بخشی از این دغدغه حل وفصل شود .
فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز در این نشست گفت: با توجه به محدودیت استخدام دولتی زمینه سازی برای اشتغال خانواده های شاهد وایثارگر این شهرستان در واحدهای اشتغال زای بخش خصوصی در دستور کار فرمانداری قرار گرفته و در این راستا بسته های حمایتی مختلفی به سرمایه گذاران ارایه می شود.
وی گفت: حضور مسوولان اجرایی در بین خانواده های شاهد وایثارگر قوت قلبی برای این عزیزان بوده ودر حالی که اغلب اوقات بیشتر مشکلات این خانواده ها در داخل شهرستان قابل حل وفصل است تلاش می شود در صورت نیاز برای حل مشکلات در سطح استانی وکشوری با انجام مکاتبات مختلف این امر تسریع شود.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : گیتی طالبی
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.