عیسی سجودی روز دوشنبه گفت: در این جشنواره که بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد 40 نفر از ژیمناستیک کاران حضور داشتند و به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.
وی افزود: این جشنواره یک روزه در سالن تخصصی شهدای مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی برای کودکان چهار سال به بالا در قالب حرکات نمایشی ورزشکاران، ژیمناستیک هنری، ژیمناستیک ریتمیک برگزار شد.
وی بیان کرد: برگزاری بازیهای کودکانه از قبیل لی لی و استپ بازی، تجلیل از قهرمانان رشته ژیمناستیک و تجلیل از مربی این رشته از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره بود.
وی اظهار کرد: در حال حاضر حدود 50 نفر ورزشکار زیر 10 سال به صورت مداوم زیر نظر هیأت در تمرینات ژیمناستیک شرکت کرده و با علاقه این رشته را دنبال می کنند.
سجودی با اشاره به وجود استعدادهای بسیار خوب این رشته در شهر نیرگفت: خوشبختانه خانواده ها نیز اکنون توجه فراوانی به ورزش فرزندان خود به خصوص برای رشته ژیمناستیک دارند.
وی همچنین ادامه داد: نارسایی هایی در بخش تجهیزات و امکانات برای این رشته پرطرفدار وجود دارد که امیدوارم با توجه بیشتر مسوولان با ایجاد امکانات بیشتر بتوان ورزشکاران خوبی را در این رشته تربیت کرد.
نیر در 30 کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.
خبرنگار: شهرام اصالت ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
6018/7116
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.