به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز شنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین که با حضور نمایندگان مجلس و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد انجام شد افزود: یکصد هکتار فاز اول این منطقه سال آینده تکمیل و برای واگذاری به سرمایه گذاران آماده می شود.
وی در خصوص تامین جاده دسترسی این منطقه نیز افزود :اداره کل راه و شهرسازی استان حداکثر تا تیرماه سال آینده با اعتبارات استانی ، جاده ورودی منطقه ویژه را طراحی و اجرا خواهد کرد.
استاندار اردبیل افزود: شرکت های توزیع گاز و نیروی برق استان تا اردیبهشت ماه سال آینده گاز و برق مورد نیاز 100 هکتار فاز اول را تامین می نمایند.
بهنام جو اظهار داشت: برای حل موانع موجود بر سر راه این طرح اقتصادی از حداکثر اختیارات استان استفاده می شود و اگر نیاز به پیگیری و مصوبه کشوری باشد نمایندگان استان در مجلس و استانداری اردبیل اقدام لازم را انجام می دهند.
وی ادامه داد : استانداری اردبیل در صورت کمبود نقدینگی سرمایه گذاران، تامین و تکمیل سرمایه در مراحل مختلف را بر عهده خواهد گرفت.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه شرکت سرمایه گذاری و پیمانکار مربوطه نسبت به تامین و دپوی مصالح مرغوب در فصل کاری اقدام نماید افزود: فرمانداری نمین نیز مشکلات محلی و معارضین احتمالی را مرتفع خواهد کرد.
منطقه ویژه اقتصادی نمین (اردبیل ) با دوهزار و 55 هکتار مساحت در سال 85 در هیات دولت و در سال 89 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده اما هنوز عملیاتی نشده است .
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
7120/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.