معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری سمینار تخصصی فرصت های سرمایه گذاری در این استان خبر داد. 
به گزارش  ایسنا منطقه اردبیل، عسگر سنگی با بیان این مطلب گفت: این سمینار با هدف معرفی و تبیین فرصت‌های سرمایه گذاری و ارائه راهکارهای توسعه صنعت گردشگری برگزار می شود. 
وی افزود: آشنایی با اصول و مبانی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری، معرفی مزیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری و ارائه اطلاعات، مشوق‌ها و بسته‌های سرمایه گذاری و تبادل نظر، طرح ایده‌ها و پیشنهادات از اهداف این سمینار یک روزه است.   معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به دعوت از اقشار مختلف جهت حضور در این سمینار، اضافه کرد: از جمله مسئولان ارشد استانی، فعالان بخش گردشگری، سرمایه گذاران صنعت گردشگری استان، دانشجویان و پژوهشگران علاقه مند به بخش گردشگری، نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد مرتبط با صنعت گردشگری و اعضای اتاق بازرگانی به همراه اعضای کمیسیون گردشگری اتاق مدعوین این سیمنار هستند. 
سنگی با تاکید به اینکه گردشگری از محورهای توسعه استان محسوب می شود، بیان کرد: برای حمایت از سرمایه گذاری در این حوزه تسهیلات یارانه دار پیش بینی شده و محدودیتی در معرفی متقاضیان نداریم. 
وی همچنین به ارائه مشوق های پروانه برای هتل های چهار ستاره و بالاتر اشاره و تصریح کرد: معافیت مالیاتی برای سرمایه گذاران پیش بینی شده و اراضی ملی جهت واگذاری نیز داریم. 
معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: این سمینار چهارشنبه 24 آبان ماه از ساعت 9 الی 12:30 در محل اتاق بازرگانی اردبیل برگزار می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.