به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالله رضایی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با اشاره به شکل گیری بزرگترین اجتماع بشری در اربعین حسینی افزود: این اجتماع بی نظیر که با سکوت رسانه های غربی همراه بود نیازمند بررسی بیشتر توسط کارشناسان سیاسی ، اجتماعی و دینی در مقیاس جهانی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح گوشه های جدیدی از توطئه های استکبار جهانی علیه مسلمانان گفت: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام مسلمانان حول محور ولایت فقیه است.
خطیب جمعه مشگین شهر اظهار کرد: شکست آمریکا در عراق و سوریه در سایه وحدت و همدلی مردم منطقه عملی شد و آمریکا با استفاده از روش های جدید در تلاش برای تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف در بین مسلمانان می باشد.
وی همچنین به شکست های پی در پی استکبار جهانی در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: بدنبال ناکامی آمریکا در منطقه توطئه های دیگری در راه است.
وی در پایان با محکوم کردن اتهام اخیر دولت عربستان مبنی بر دخالت ایران در پرتاب موشک توسط مسلمانان یمن به سوی کشور عربستان افزود: ایران اسلامی همواره به فکر ثبات و امنیت منطقه می باشد اما در مقابل هرگونه زیاده خواهی و زور گویی جواب داندن شکنی خواهد داد.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.