هنرمند طراح گرافیک اردبیلی مدال نقره بخش پوستر فستیوال بین المللی لاک پشت طلائی 2017  روسیه را از آن خود کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل در استقبال از این هنرمند اردبیلی اظهار کرد: فرزاد سعیدی هنرمند طراح گرافیک اردبیلی مقام دوم و مدال نقره بخش پوستر فستیوال بین المللی لاک پشت طلائی 2017  روسیه را کسب کرد. 
رحمان مجرد افزود: پروژه لاک‌ پشت طلائی شامل رقابت‌ های مختلف خلاقانه با هدف شناسایی بهترین آثار و پروژه‌ های هنری برای نشان دادن زیبایی و هماهنگی در حیاط وحش است. 
وی گفت: این جشنواره همه ساله با ارائه بهترین آثار شرکت داده شده و آثار دیگر و با هدف حفظ حیات وحش در شهر مسکو برگزار می شود و پس از اتمام نمایشگاه، آثار در قالب یک تور نمایشگاهی در سرتاسر روسیه و نیز در کشورهای دیگر در معرض دید عموم گذاشته می ‌شود. 
مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل افزود: رقابت بین المللی لاک ‌پشت طلائی روسیه از سال ۲۰۰۶ کار خود را آغاز کرده و بزرگترین پروژه هنری فرهنگی و علمی کشورهای عضو اکو است که همه ساله در کشور روسیه برگزار می ‌شود. 
وی اظهار داشت: این رقابت امسال در سه بخش عکاسی، هنرهای زیباو گرافیک دیزاین برگزار شد.  فرزاد سعیدی نیز  با اشاره به حضور موفق خود در این فستیوال بیان کرد: در سال ۲۰۱۳ که نمایشگاه آثار این رقابت در خانه ملی هنرمندان روسیه دایر شده بود نظر بیش از ۱۲۰ هزار بازدید کننده را به خود جلب کرده است. 
وی ادامه داد: این رقابت همه ساله با حمایت فدراسیون ملی روسیه، وزارت فرهنگ و وزارت منابع طبیعی روسیه برگزار می شود.  این هنرمند برجسته اردبیلی بیان داشت: برندگان در هر بخش از این فستیوال علاوه بر نشان و جوایز و هدایای ارزشمند از طرف حامیان مالی جشنواره مبلغ 1000 دلار به عنوان جایزه نقدی دریافت می کنند. 
سعیدی ادامه داد: مراسم افتتاحیه فستیوال بین المللی حیات وحش "لاکپشت طلایی 2017" در نمایشگاه "کراسنای پرسنیا(Krasnaya Presnya)" برگزار شد و در این مراسم برندگان بخش های عکاسی، نقاشی و دیزاین اعلام شدند که طی آن بنده نیز به عنوان هنرمند اردبیلی موفق به کسب مقام دوم این جشنواره شد. 
وی گفت: رقابت بین المللی لاکپشت طلایی  2017 روسیه به عنوان بزرگترین پروژه بین المللی فرهنگی- زیست محیطی مسکو، از تاریخ 14 اکتبر تا 5 نوامبر در نمایشگاه "کراسنای پرسنیا (Krasnaya Presnya)" در مسکو روسیه و پس از آن به صورت دوره ای در دیگر شهرهای کشور روسیه به نمایش در می آید و پس از آن همین نمایشگاه از دهم تا نوزدهم نوامبر در فضای آرت پلی در سنت پترزبورگ نیز دایر می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.