مهندس رضا کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین برنامه و اولویت کاری استاندار جدید در بحث نیروی انسانی ساماندهی منابع انسانی است و باید علاوه بر استفاده از نیروهای شایسته و توانمند در مدیریت ها یک تیم اقتصادی قوی را هم مد نظر داشته باشد .
وی اظهار کرد: اولویت دیگر استاندار اردبیل تکمیل طرح های عمرانی و اقتصادی از قبیل راه آهن اردبیل -میانه،ساماندهی راه های مواصلاتی استان ،احداث بزرگراه نمین -آستارا ، نیر -سراب و ساماندهی مسیر سرچم - اردبیل است که جزو خواسته های نمایندگان استان در مجلس می باشد .
کریمی بیان کرد: ایجاد زیر ساخت های اقتصادی در حوزه صنایع دستی و گردشگری که می تواند اشتغال و درآمد زایی را بدنبال داشته باشد دیگر خواسته های مجمع نمایندگان از استاندار جدید است.
نماینده اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهندس بهنامجو شخص عملیاتی و عمرانی است افزود:استاندار جدید اردبیل بخصوص در حوزه گردشگری هم کار نامه قابل قبولی داشته و مورد حمایت نمایندگان مجلس می باشد .
کریمی گفت: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی سه گزینه مورد نظر با اولویت سید جواد نگارنده ،اکبر بهنامجو و کامکار را به وزارت کشور معرفی کرده بود که وزرات کشور با مذاکره و بررسی بیشتر اکبر بهنامجو را با هماهنگی نمایندگان بعنوان استاندار جدید اردبیل منصوب کرد .
هیات دولت در جلسه روز یکشنبه خود مهندس اکبر بهنامجو را بعنوان استاندار دولت دوازدهم در اردبیل معرفی کرد.
وی که در دولت اصلاحات معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بود هشتمین استاندار این استان از زمان تشکیل در 1373 است.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.