به گزارش ایرنا ، صدیف بدری روز شنبه در آئین معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: اینکه خبرنگاری ماهانه با 2 میلیون ریال دستمزد در صدا و سیما به صورت حق الزحمه فعالیت کند و نتواند زندگی خود را بچرخاند نباید از آنها انتظار مطالبه گری از مسوولان و تولید اثر ماندگار و تاثیرگذار را داشت.
وی با اشاره به نقش صدا و سیما در توسعه فرهنگ ، اطلاع رسانی و مطالبه به حق مردم در جامعه، اظهار کرد: بی توجهی به نیروهای صدا و سیما لطمه بزرگی به فرهنگ ، اقتصاد و آداب و رسوم مردم می زند.
وی همراهی مردم را شاه ‌بیت عملکرد صدا و سیما دانست و بیان کرد: بزرگترین سرمایه رسانه ها به ویژه صدا و سیما اعتماد همه آحاد مردم به آنهاست.
وی همچنین با اشاره به مسوولیت سنگین صدا و سیما گفت: در تهیه برنامه های اقتصاد مقاومتی انتظار این است که کلیشه ای عمل نشود و توجه خاصی به تولید برنامه های شاد و جذاب صورت گیرد.
بدری افزود: از 180 سیستم آنالوگ موجود در استان اردبیل فقط 50 سیستم دیجیتال شده و برای دیجیتالی کردن 130 سیستم آنالوگ باقیمانده در استان 2 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم دیجیتالی موجود در استان اردبیل از میانگین کشوری پایین تر است و انتظار داریم مسوولان در اختصاص اعتبار لازم برای این کار تلاش و اقدام کنند.
او همچنین با اشاره به توانمندی کارکنان صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: از مسوولان سازمان صدا و سیما انتظار داریم از این افراد متخصص و توانمند در پست های مدیریتی در سازمان مرکزی یا سایر استان ها استفاده شود چرا که این افراد سرمایه ارزشمند برای جامعه هستند.
در این آئین با قدردانی از زحمات عبدالله مددی ، علی ملااحمدی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای اردبیل معرفی شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.