مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امروز ساخت مدارس یکی از نیازهای مهم بخش تعلیم و تربیت است.

به گزارش ایلنا، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین شروع عملیات اجرایی مدرسه 6کلاسه خیرساز در شهرک مخابرات اردبیل با بیان اینکه خیران در واقع سرمایه‌های فکری و معنوی آموزش و پرورش هستند، گفت: مدرسه‌ای که کلنگ احداث آن بر زمین زده شد با سرمایه پاک و حلال انسانی خیر و نیکوکار که مشکلات و درد همنوعان را درد و مشکلات خود می‌داند احداث خواهد شد.
احمد ناصری افزود: مدرسه 6 کلاسه شهرک مخابرات در زمینی به مساحت دو هزار و 274 مترمربع احداث و طبق پیش‌بینی امیدواریم تا مهرماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه امروز ساخت مدارس یکی از نیازهای مهم بخش تعلیم و تربیت است ، اظهار کرد: الحمدالله خیران بر نیازهای امروز و فردای جامعه واقفند و بر همین اساس اقدام به صرف هزینه می کنند و حضور آنها در ساخت و تجهیز مدارس ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی با اشاره به فراخوان وزارت آموزش و پرورش در انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش برای انتخاب بهتر و شایسته نیروی انسانی در پست های مدیریتی این فراخوان را داده تا انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی قانونمند و ضابطه‌مند شود. 
ناصری گفت: همکارانی که واجد شرایط برای احراز مدیریت مدارس هستند باید آمادگی خود را برای پذیرش مدیریت مدرسه مورد نظر در سامانه درج کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.