سرهنگ فرهاد احدی در حاشیه آئین معارفه فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره راه وشهرسازی خلخال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش اراضی رفع تصرف شده را 60 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 6 هزار هکتار از اراضی ملی استان تحت حفاظت یگان حفاظت از اراضی ملی قرار دارد .
وی از تشکیل یگان حفاظت از اراضی ملی در 6 شهرستان استان خبر داد و بیان کرد: با تشکیل یگان حفاظت از اراضی شهرستان های خلخال وکوثر هم اکنون 12 نیروی شرکتی وسه نیروی سازمانی در حفاظت از اراضی ملی مناطق مختلف استان فعالیت می کنند.
در این مراسم علی باتی دادستان عمومی وانقلاب خلخال نیز مقابله با تصرف اراضی ملی ورفع تصرف، اجرای احکام قضایی، بازدید های مستمر از اراضی ملی ورعایت نظم وانضباط کاری را از مهمترین وظایف نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی اعلام کرد.
او با تاکید براینکه دستگاه قضایی شهرستان آماده برخورد با عاملان تجاوز به حریم راه های ارتباطی وتصرف اراضی ملی است خواستار همکاری مسوولان دستگاه های اجرایی ومردم با این یگان شد.
در این آیین عبدالله بختیاری رییس اداره راه وشهرسازی خلخال نیز از واقع شدن بیش از یک هزارو 500 هکتار از راضی ملی در حریم راه های ارتباطی این شهرستان و نیز شهرستان کوثر خبرداد و گفت: با تشکیل یگان حفاظت در این اداره این میزان اراضی ملی تحت مراقبت قرار می گیرد.
در این آیین که در دفتر دادستان عمومی وانقلاب خلخال برگزار شد ابراهیم حیدری به عنوان مسئول یگان حفاظت اداره راه وشهرسازی خلخال معرفی شد.
دو خلخال و کوثر در جنوب اردبیل واقع می باشند.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : گیتی طالبی
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.