به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز شنبه در جلسه شورای مشورتی ایثارگران خلخال افزود: ساماندهی و بازسازی گلزارهای شهدا در بخش شاهرود پایان یافته و ساماندهی و 60 گلزار شهدا در روستاهای بخش مرکزی و 9 گلزار در 9 روستای بخش خورش رستم خلخال نیازمند بازسازی و ساماندهی هستند که این کار توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
رئیس شورای مشورتی ایثارگران خلخال اظهار کرد: اعتبارات مورد نیاز برای ساماندهی گلزارهای شهدای گمنام در شهرهای مختلف این شهرستان تامین و در اختیار دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گذاشته شده است.
وی با بیان اینکه خانواده های شهدا چشم و چراغ مردم بوده و مسوولان اجرایی نباید حتی لحظه ای از وضعیت زندگی خانواده معظم شهدا غافل شوند خواستار هماهنگی لازم از سوی دستگاه های اجرایی با بنیاد شهید و امور ایثارگران در برگزاری برنامه های منظم و مستمر دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در طول سال شد.
عبدالله فرجی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال نیز در این جلسه از اجرای طرح نامگذاری معابر روستایی به نام شهدا و نصب تابلوهای مزین به نام شهیدان با همکاری دهیاران در روستاهای این شهرستان در 6 ماه اول سال جاری خبرداد.
وی گفت: از سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار تخصیصی برای اجرای پروژه های ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان در سال گذشته 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات ماده 180 بوده که ریالی از این اعتبار تاکنون تخصیص نیافته است.
شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.