اقبال عباسی روز شنبه در گفت گو با ایرنا افزود: رییس جمهوری آمریکا در حالی جمهوری اسلامی ایران را محکوم به حمایت از تروریسم می کند که جای پای دولت آمریکا در اقدامات تروریستی از ده ها سال پیش تاکنون در نقاط مختلف دنیا به چشم می خورد.
وی بابیان اینکه دولت آمریکا به جای تهمت زدن به جمهوری اسلامی ایران باید درخصوص جنایاتی که در طول تاریخ در حق جوامع مختلف روا داشته پاسخگو باشد ،گفت:ملت بزرگ ایران و بسیاری از انسان های آزاده و حق طلب در سراسر دنیا می دانند که دست های برخی دولتمردان آمریکا به خون هزاران انسان بی گناه در یمن ، سوریه ، عراق ، فلسطین اشغالی آلوده است و این ننگ وحشتناک هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.
عباسی اضافه کرد:فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان و وفادار ماندن دولت ما به تعهدات خود در برجام مورد تایید محافل ذی صلاح بین المللی است و بنابراین دروغ پراکنی های ترامپ راه به جایی نخواهد برد.
سرپرست استانداری اردبیل ادامه داد: عصبانیت اخیر ترامپ بیشتر ناشی از پیروزی های جبهه مقاومت و شکست های پی در پی گروه در حال نابودی داعش است و نشان می دهد ملت ما و از جمله فرزندان عزیز مردم در سپاه پاسداران توانسته اند با توکل به پروردگار و تحت هدایت های داهیانه رهبر عزیز انقلاب به نحو احسن از ارزش های مورد نظر خود دفاع کنند.
اتهامات واهی دیشب ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران واکنش های رئیس جمهوری و دیگر مقامات کشورمان را بدنبال داشت.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.