به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ رحیم سروری روز سه شنبه در همایش سراسری تجلیل از راهوران محله (دهیاران) در سالن اجتماعات فرمانداری اردبیل افزود: با این وجود استان اردبیل یکی از استانهای امن کشور است و باید با کار فرهنگی از وقوع نزاع و درگیری سر مسائل کوچک و پیش و پا افتاده جلوگیری کرد.
وی اظهار کرد: خوشبختانه وقوع جرائم خشن مانند سرقت مسلحانه و راهزنی در استان بسیار ناچیز است.
وی بیان کرد: ما با داشتن تمدن چندین ساله و کاملترین دین متاسفانه آنطور که انتظار می رود انضباط اجتماعی در جامعه نداریم و مقصر اصلی خودمان هستیم چرا که همه به وظیفه خود به خوبی عمل نمی کنیم.
وی اضافه کرد: در شش ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال فوتی های تصادفات رانندگی در استان 31 نفر کاهش داشته است که 16 فوتی مر بوط به تصادفات درون شهری و 15 فوتی مربوط به تصادفات در جاده های برون شهری است.
سروری گفت: فوت یک نفر در جامعه در اثر تصادف علاوه بر خسارت مادی و اقتصادی از لحاظ روحی و روانی بر خانواده ها بسیار بزرگ و سنگین است و باید همه تلاش کنیم تا این اتفاق ناگوار رخ ندهد چرا که فوت یک نفر هم در اثر تصادف زیاد است.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: نیروی انتظامی امروز سازمانی هوشمند و یادگیرنده است و تلاش می کند امروزش بهتر از دیروز و فردایش بهتر از امروز باشد.
وی اظهار کرد: اما پلیس به تنهایی قادر به ایجاد امنیت ایده آل در جامعه نخواهد بود و باید همه آحاد مردم در ایجاد امنیت پایدار و بهتر در جامعه تلاش کنند.
تجلیل از راهوران نمونه، راهوران محله، رانندگان نمونه، مدیران نمونه شرکت های حمل و نقل، کارکنان ساعی پلیس و کارکنان نمونه سازمان های امداد و نجات جاده ای از دیگر قسمت های این آئین بود.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.