چند روز قبل به دنبال تماسهای مردمی با فوریتهای پلیسی ١١٠ ماموران در جریان وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در استهبان قرار گرفته و تیمی از کارآگاهان را برای رسیدگی موضوع به محل حادثه اعزام کردند.
با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد مردی دقایقی پیش در جریان نزاع فردی بهشدت دچار خونریزی شده و به قتل رسیده است.
تحقیقات ماموران نشان میداد که نزاع بین پدر و پسر اتفاق افتاده و ضارب پس از مجروح کردن پدرش به سرعت از محل متواری شده است.
به این ترتیب پروندهای با موضوع «قتل عمد» تشکیل شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران در گام نخست، تحقیقات از خانواده مقتول را آغاز کردند که در جریان آن مشخص شد مقتول در زمان حادثه با فرزندش درگیر شده بود اما ناگهان به دلایل نامشخص بین آنها درگیری فیزیکی سختی رخ داده و متهم با زدن ضربه تبر، پدرش را بهشدت مجروح و بلافاصله از محل متواری شده است. به این ترتیب دستگیری این جنایتکار به عنوان متهم اصلی پرونده در دستور کار قرار گرفت با این حال مراجعه به خانه او سودی نداشت و متهم خود را پنهان کرده بود. همزمان تحقیقات ماموران نشان میداد که متهم پس از قتل به محل نامعلومی گریخته است. با این حال تحقیقات ماموران برای دستگیری او ادامه داشت تا سرانجام متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.متهم در جریان بازجویی انگیزه خود از ارتکاب به قتل را «اختلافات خانوادگی» اعلام کرد و در شرح جزئیات حادثه گفت: «مدتها بود که با پدرم به دلیل موضوعاتی اختلاف داشتم. روز حادثه نزد او رفتم تا در همین مورد با هم حرف بزنیم و اختلافمان را حل کنیم اما این اتفاق نیفتاد و بحث ما به درگیری فیزیکی ختم شد. من تبری را برداشتم و ضربهای به او زدم. نمیدانم چه شد. ترسیده بودم و به سرعت فرار کردم.»متهم نزد بازپرس به بزه ارتکابی اعتراف کرد. در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت سرنخ های دیگری به دست آمد و خانواده وی مدعی شدند که نامبرده دچار مشکلات روحی و روانی است. بدین ترتیب این پرونده در دادسرای استهبان در دست بررسی است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 750883
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.