به گزارش خبرنگارایرنا، اقبال عباسی روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود:ضروری است بانک ها و سازمان امور مالیاتی با هدف حمایت از اشتغال واحدهای تولیدی و صنعتی توجه بیشتری داشته باشند.
وی اضافه کرد: واحدهایی که به بانک ها معرفی می شوند نباید بلاتکلیف بمانند و در صورت مصوب نشدن وام و یا مراجعه نکردن متقاضی برای دریافت وام، ابلاغیه به متقاضی صادر شود تا تعیین تکلیف شده و در صورت مراجعه نکردن فرد دیگری به جای وی معرفی شود.
سرپرست استانداری اردبیل گفت: دولت موظف است زیر ساخت های لازم برای بخش خصوصی در راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی تامین کند و همه مدیران دستگاه های اجرایی نباید در تامین زیر ساخت ها کوتاهی کنند .
عباسی در باره تامین زیر ساخت ها برای واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی افزود: دولت زیر ساخت های لازم را در شهرک های صنعتی تامین می کند ولی در داخل شهرک خود شرکت ها موظف هستند آب ،برق و گاز را تامین کنند .
حامد عاملی رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان اردبیل هم در این جلسه گفت:تا کنون 231 واحد تولیدی و صنعتی در سامانه بهین باب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 222 مورد ارزیابی شده است .
وی افزود:از این تعداد 112مورد سرمایه در گردش، 37 مورد طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و چهار مورد هم مربوط به واحدهای نوسازی و بازسازی است.
تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند.
پارسال حدود 240 طرح و واحد تولیدی راکد استان با استفاده از تسهیلات دولتی فعال شدند.
خبرنگار: یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.