معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 8 نفر از عشایر گرفتار شده در برف و کولاک نیر با بالگرد هوایی به اردبیل منتقل شدند.
 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، عزیز ارشادیان با اعلام این خبر افزود: 6 خانوار عشایر ساکن در اطراف روستای مجید آباد در کیلومتر 30 جاده نیر به میانه در برف و کولاک گرفتار شده بودند که نیروهای جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به آنها عازم منطقه شدند.
 
وی با بیان اینکه در این روستا 26 نفر حادثه دیده بودند، اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر دیروز به آن‌ها تغذیه اضطراری شامل 300 قرص نان و 40 قوطی کنسرو لوبیا دادند.
 
ارشادیان با اشاره به اینکه امروز صبح بالگرد هوایی جمعیت هلال احمر استان برای امدادرسانی به حادثه دیدگان عازم منطقه شد، تصریح کرد: با بالگرد، 8 نفر از حادثه دیدگان را که شامل زنان و کودکان بودند به اردبیل انتقال دادند و مردان نیز برای نگهداری از احشام در منطقه ماندند.
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت بروز حادثه ای به یاری هموطنان بشتابند.
 
ارشادیان افزود: پرسنل، نجاتگران و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان اردبیل همیشه و در همه حال در آمادگی به سر می برند تا در خدمت هموطنان در حوادث مختلف باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.