به گزارش ایرنا ، بلال نوری روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران خلخال افزود: همکاری تنگاتنگ با مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان در توسعه و عمران خلخال در دستور کار اعضای شورای اسلامی این شهر قرار گرفته و شورا تعامل سازنده ای با مسوولان اجرایی خواهد داشت.
وی گفت: در انتخاب شهردار جدید دقت لازم از سوی اعضای شورای اسلامی انجام شده و انتخاب شهردار جدید از بین 25 نامزد تصدی پست شهرداری خلخال از 15 شهریور آغاز و پس از بررسی پلکانی کار این نامزدها شایسته ترین و کارآمدترین فرد با قاطعیت آرای اعضای شورا انتخاب و برای انجام مراحل قانونی بعدی معرفی شد.
وی تشریح کرد: بر اساس قوانین جاری کشور انتخاب شهردار زن برای نخستین بار در تاریخ شهرداری خلخال انتخابی کاملا صحیح و قانونی از سوی شورای اسلامی این شهر بوده و از انتخاب خود با تمام قدرت حمایت خواهیم کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر خلخال همچنین اظهار داشت: فعالیت بانوان در شورای اسلامی در دوره های گذشته و انتخاب نماینده زن در مجلس شورای اسلامی به مدت 2 دوره از سوی مردم خلخال بیانگر فرهنگ بالای مردم خلخال است تا از توانمندی های بانون برای مدیریت های مختلف در این شهرستان استفاده شود.
او افزود: اعضای شورای اسلامی نیز که به عنوان منتخبین امین مردم هستند با احترام به خواسته مردم خانم فاطمه جوادی را به عنوان اولین شهردار زن خلخال انتخاب کردند.
نوری با بیان اینکه شورای شهر آماده دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شهروندان خلخال در توسعه و عمران شهری می باشد از تشکیل کمیسیون های مختلف فرهنگی و اجتماعی جهت بهره مندی از فکر و نظر اندیشمندان و نخبگان شهر برای توسعه پایداری شهر خلخال خبرداد.
چندی پیش فاطمه جوادی به عنوان نخستین شهردار زن استان اردبیل روز سه شنبه از سوی اعضای شورای اسلامی شهر خلخال بعنوان شهردار این شهر جنوبی استان انتخاب شد.
علی علایی شهردار پیشین خلخال از سمت خود استعفا داده و این درخواست مورد موافقت اعضای شورای اسلامی قرار گرفته است.
فاطمه جوادی دارای مدرک دکترای زمین شناسی پیش از این مشاور استانداراردبیل در امور معادن بود.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.