علی خرم دوست روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با شرکت حدود 150 ورزشکار از کشورهای جمهوری آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان، گرجستان، ترکیه، اتریش، بلژیک، لهستان و جمهوری اسلامی ایران در نیمه دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در تاریخ ورزش اردبیل مسابقاتی در چنین سطحی در استان برگزار می شود، اظهار کرد: بخش خصوصی به عنوان اسپانسر این مسابقات اعلام آمادگی کرده است.
وی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته از اول دی ماه ما شاهد برگزاری اردوهای تیمی و مسابقات هفتگی در پیست آلوارس سرعین خواهیم بود.
وی اضافه کرد: با تیم هایی بزرگی مانند توچال، شمشک، دیزین و دربند مذاکراتی بابت برگزاری اردوهای مشترک و برگزاری مسابقات انجام گرفته و تیم های مذکور اعلام آمادگی کردند.
خرم دوست گفت: با وجود پیست اسکی آلوارس و ظرفیت خدادادی این منطقه، اردبیل را باید به نام آلپ ایران شناخت و برگزاری مسابقات و اردوها فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت ها و قابلیت های استان اردبیل است.
رئیس هیات اسکی استان اردبیل افزود: با برگزاری مسابقات بین المللی برخی کشورها خواهان تورهای مختلف در سرعین و استان اردبیل می شوند که در توسعه و رونق اقتصادی منطقه بسیار مهم است.
وی اظهار کرد: همچنین مسابقات اسکی قهرمانی بانوان کشور نیز با شرکت اسکی بازان 17 استان در پیست اسکی آلوارس سرعین در نیمه اول بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.
شهرگردشگری سرعین در 25 کیلومتری جنوب غربی اردبیل در دامنه سبلان واقع است.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.