آرام حلیم روز چهارشنبه در نشستی با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با اشاره به اتمام مراحل ساخت و تکمیل کتابخانه مرکزی بیله سوار تا اواسط پائیز ، تجهیز این کتابخانه را مهم ترین اولویت برای راه اندازی کامل این مرکز دانست.
وی افزود: تاکنون بیش از 18 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت کتابخانه مرکزی بیله سوار هزینه شده و در سال جاری نیز اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه مهم فرهنگی مصوب شده است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز در این نشست کتابخانه مرکزی بیله سوار را پس از کتابخانه مرکزی اردبیل بزرگترین کتابخانه استان دانست و گفت: در صورت افتتاح این کتابخانه شاهد جهش کمی و کیفی قابل توجهی در خدمات فرهنگی و کتابخانه ای به مردم شهرستان بیله سوار خواهیم بود.
رباب عزیزخانی افزود: مردم مرزنشین شهرستان بیله سوار شایسته بهترین خدمات از طرف مسوولان هستند و این منطقه مرزی باید تا حد توان از لحاظ زیرساخت های فرهنگی تقویت و حمایت شود.
وی با اظهار امیدواری نسبت به اتمام مراحل ساخت کتابخانه های مرکزی سایر شهرستان های استان، اعتبارات تخصیص یافته از طرف فرمانداری ها و مشارکت خیرین فرهنگ دوست را 2 منبع عمده مالی برای ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی کتابخانه ای ذکر کرد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی کتابخانه های عمومی اردبیل ، وی اظهارامیدواری کرد در آینده نزدیک ساخت کتابخانه عمومی روستای انجیرلو شهرستان بیله سوار آغاز شود.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.