معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از احداث 50 باب پاسگاه پلیس راه در سراسر کشور خبر داد.

 

به گزارش ایسنا ، داود کشاورزیان در بازدید از ساختمان پلیس راه در حال احداث اردبیل - سرچم در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: برای احداث ساختمان این پاسگاهها 600 میلیارد ریال و برای محوطه سازی آنها 600 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است .

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: از این تعداد پاسگاه هم اکنون عملیات احداث 37 باب در حال اجراست و کار جانمایی و تصویب مکان یابی بقیه پاسگاهها نیز در حال انجام است .

وی اضافه کرد: با پایان عملیات ساخت این پاسگاهها و ایجاد بسترهای لازم و مناسب احداث 500 پاسگاه دیگر نیز در راههای کشور شروع می‌شود .

کشاورزیان بازسازی پاسگاههای قدیمی با روش ساختمان‌های پیش ساخته را از جمله برنامه های مهم سازمان راهداری دانست و افزود: با انجام اقدامات شایسته، در دراز مدت شاهد ساختمان های یک نواخت با معماری ایرانی در تمام پاسگاههای پلیس راه کشور خواهیم بود .

در استان اردبیل نیز سه پاسگاه پلیس راه در جاده های اردبیل - سرچم ، اردبیل - آستارا و گرمی - بیله سوار در حال احداث می باشد


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.