به گزارش ایرنا ، اسفندیار هوشیار روز شنبه در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات خلخال افزود: تعهد استان اردبیل در کمک به بازسازی عتبات عالیات در سال 95 در کشور عراق 10 میلیارد ریال بود.
وی گفت: در سال جاری نیز تعهد ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان برای تامین بخشی از هزینه های بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق 15 میلیارد ریال است که در 6 ماه اول امسال بخشی از این تعهد با کمک های مردم استان محقق شده و با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم پیش بینی می شود که بخشی مهمی از این تعهد نیز درماه محرم از محل کمک های مردمی تحقق یابد.
وی از فروش اسناد افتخاری مشارکت در ساخت و بازسازی صخن های مطهر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این اسناد شامل سند خشت طلایی صحن مطهر امام حسین (ع) ، سند بازسازی صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا و سایر حضرات اهل بیت است که در اسناد افتخاری مشارکت 25 تا 40 میلیون ریالی به خریداران و مشارکت کنندگان در بازسازی عتبات عالیات اعطا می شود.
وی از خلخال به عنوان شهرستان موفق و برتر در زمینه فرهنگ سازی برای افزایش مشارکت های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در استان یاد کرد.
او گفت: با توجه به استقبال و مشارکت بسیار خوب مردم خلخال بزودی این شهرستان به عنوان شهرستان نمونه و برتر در جمع شهرستان های کشور به ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور معرفی خواهد شد.
حجت الاسلام امیر رشتبری ، امام جمعه خلخال نیز در این جلسه گفت: 360 میلیون ریال از تعهد 500 میلیون ریالی ستاد خلخال در کمک به بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته از طریق کمک های مردم این شهرستان محقق شده است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.