رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به ضرورت توجه به اهمیت و جایگاه آموزش در مدیریت بحران تاکید کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اسماعیل نجار در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی و تمرینی مدیریت بحران استان اردبیل گفت: ایران یک کشور حادثه‌خیز و پرحادثه است و شاهد حوادث گوناگون در کشور بوده‌ایم 
 وی به وحدت فرماندهی، برنامه‌ریزی درست، شناسایی تجهیزات و بکارگیری درست تاکید کرد و گفت: بکارگیری توان مردمی، استفاده از توان رسانه‌ها نیز در مدیریت بحران باید مورد توجه قرار گیرند. 
نجار با بیان اینکه اساسی‌ترین و منطقی‌ترین کار این است که به یک مسئول در زمان بحران آرامش بدهیم تا بتواند درست تصمیم بگیرد، تصریح کرد: باید این باور را داشته باشیم که حادثه هیچوقت خبر نمی‌کند. 
معاون وزیر کشور با بیان اینکه محور کار، پیشگیری، آمادگی و آموزش است که بر آنها توجه شده است، گفت: برای اینگه بتوانیم در حوادث موفق عمل کنیم و کارنامه خوبی داشته باشیم، ضرورت دارد مخاطرات را بسیار خوب شناخته و به پیامدهای آن پی ببریم، تجهیزات و امکانات را به میدان بیاوریم و به درستی از آنها استفاده کنیم. 
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به اهمیت آموزش، جایگاه و ضرورت آن در مدیریت بحران تاکید کرد و افزود: این کارگاه‌ها و دورهم بودن‌ها موجب هم‌افزایی شده و آمادگی ایجاد می‌کند. 
وی تاکید کرد: رعایت استانداردها نیز بسیار مفید و موثر بوده و باید به دنیال مدیریت ریسک در بحران باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.