رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از تبدیل دوره‌های شبانه دانشگاه محقق اردبیلی به دوره‌های روزانه خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، گودرز صادقی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای خدمت رسانی به دانشجویان، امسال دوره های شبانه دانشگاه متوقف و ظرفیت این دوره ها به  دوره های روزانه افزوده شد.   وی افزود: در همین راستا شهریه را به صفر رساندیم تا دانشجویان به صورت رایگان تحصیل کنند. 
صادقی از قرار گرفتن نام دانشگاه محقق اردبیلی برای اولین بار در لیست دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دنیا با بیشترین مقالات یک درصد برتر خبر داد و افزود: همچنین دانشگاه محقق اردبیلی در جمع موثرترین دانشگاه‌های مهندسی دنیا قرار گرفته است. 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در زمره دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار گرفته‌اند، گفت: عضو هیات علمی این دانشگاه نیز به عنوان شیمیدان برجسته کشور انتخاب شده است. 
وی با بیان اینکه راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی، مرکز آموزش‌های مجازی، موزه تاریخ علوم، مرکز محاسبات سریع، کتابخانه تخصصی شیخ‌صفی، مرکز تخصصی آپا، مرکز سلامت و تندرستی از جمله مهمترین اقدامات دانشگاه در دولت تدبیر و امید بوده است، گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری آزمون‌های سراسری در سال 1395 رتبه ممتاز را کسب کرده است و رشته‌های میان‌رشته‌ای نیز بر حسب نیازها و مزیت‌های استان ایجاد و بهبود هرم نسبت استاد به دانشجو انجام شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.