همزمان با گرامیداشت هفته دولت دهکده گردشگری و توریستی وین شاد در اردبیل افتتاح شد 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، در مراسم افتتاح این پروژه که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به انجام رسیده است امکانات مناسب برای جذب گردشگران و توریسم داخلی  و خارجی در این منطقه فراهم آمده است تا گردشگران و مسافران بتوانند از این خدمات استفاده کنند. 
مدیرعامل شرکت گردشگری وین شاد در این مراسم گفت: ما از سال‌ها پیش به رغم داشتن معارض و برخی از مشکلات سعی کردیم تا عملیات اجرایی این پروژه را آغاز کنیم تا بر اساس یک شرایط سنتی و فرهنگی و با تجهیزات و امکانات مناسب نظیر سالن کنفرانس، تالار، مرکز تجاری و دریاچه مصنوعی و همچنین شهر بازی سرپوشیده بتوانیم خدمات مناسبی را برای گردشگران فراهم کنیم. 
اشجعی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه با سختی‌ها و دشواری‌های مختلف در حوزه خاکبرداری و جاده‌کشی و تامین برخی از زیرساخت‌ها نظیر گاز به اتمام رسیده است گفت: امیدواریم با عنایت فرماندار اردبیل و مسئولان شرکت گاز در فصل زمستان بتوانیم تمام بخش‌های این مجتمع و دهکده را به گاز و امکانات گردشگری مجهز کنیم. 
وی افزود: یکی از خواسته‌ها ما این است تا مسئولان دستگاه‌های خدمت‌رسان و زیربنایی همکاری لازم را در ایجاد امکانات و شرایط مناسب فراهم بیاورند تا ما بتوانیم بهترین خدمات را در این دهکده گردشگری که مجموعه کاملی از امکانات و تفریحات سالم را فراهم کردیم مهیا کنیم.   وی به سرمایه‌گذاری 16 میلیارد تومانی در این مجموعه اشاره کرد و گفت: ما بدون اینکه تسهیلاتی را دریافت کنیم عملیات اجرایی را در این پروژه در دو سال اخیر به انجام رسانده و با ایجاد یک آبشار و دریاچه مصنوعی سعی کردیم تا در جذب گردشگر و توریسم موفق عمل کنیم. مدیرعامل شرکت گردشگری وین شاد از برطرف شدن هفت معارض در اجرای این پروژه و تاخیر 6 ماهه در تکمیل دهکده گردشگری خبر داد و گفت: امیدواریم با عنایت فرماندار اردبیل و دیگر مسئولان زمینه حل این مشکلات برای زمستان و سال آینده که شاهد حضور گردشگران بیشمار باشیم فراهم آید
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.