به گزارش روز پنج شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل ، محمدرضا سپهری در جمع مدیران دستگاههای زیرمجموعه این وزارت افزود: با توجه به نرخ روزافزون دانش آموختگان دانشگاهی فاقد کار، نظام آموزشی باید متناسب با نیازهای بازار کار تغییر یابد و اکوسیستم های کارآفرینی برای تشکیل شرکتهای دانش بنیان در اجرای اقتصاد مقاومتی توسعه یابد.
سپهری ضمن برشمردن شرایط کار آینده، گفت: مفهوم زمان و مکان در آموزش و کار کم رنگ می شود و ما بسوی آموزشهای بدون مرز و کار فرا ملی در حرکت هستیم.
وی بیان کرد: باید مسوولان استان اردبیل نیز با تدبیر و سعه صدر از سرمایه گذران استقبال کنند تا زمینه رشد و شکوفایی منطقه فراهم شود و در جلسات شورای هماهنگی تلاش کنید تا فضای کسب وکار رونق پیدا کند.
معاون وزیر تعاون افزود: استان اردبیل دارای پتانسیل های بسیار خوبی در بخش خدمات و کشاورزی می باشد لذا توسعه توریسم و گردشگری و فناوری اطلاعات می تواند در راس برنامه های اشتغال زایی استان قرار گیرد.
ایجاد اشتغال یکی از اصلی ترین دغدغه های دولت تدبیر و امید است ، بر اساس چشم انداز برنامه توسعه ای سالانه در کشور باید حدود یک میلیون شغل ایجاد شود.
خبرنگار و انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.