با حضور مسئولان استانی و اعضای شوراهای اسلامی دوره چهارم و پنجم مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای شهر اردبیل در فرمانداری اردبیل برگزار شد.     به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، ناصر نصیری امروز در مراسم تحلیف پنجمین دوره شوراهای اسلامی اردبیل با اشاره به رسالت منتخبین شورای شهر گفت: تعداد رای مردم ناشی از میزان اعتماد آنها است  بطوریکه که امروز رسالت خطیری بر عهده شما قرار گرفته است  انتظار مردم امروز از شما اقدام و عمل به وظایف قانونی خود و خدمت به شهر و شهروندان آن است.   وی اضافه کرد: امیدواریم منتخبین این دوره از شورای اردبیل بتوانند  با وحدت و همدلی در راستای شکوفایی ظرفیت‌ها  و پتانسیل‌های استان گام موثری بردارند . 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: انتظار ما از منتخبین شورا که افرادی فهیم و متخصص در نوع خود هستند این است که با همدلی در کنار هم از هرگونه تخریب پرهیز کنند و اجازه ندهند سرمایه های انسانی و اجتماعی این شهر بدست همدیگر تخریب شود  . وی اضافه کرد: انتظار ما و مردم پیشرفت و آبادنی شهر بدور از هر گونه حاشیه است بطوریکه که این مردم شایسته خدمت هستند. 
نصیری با اشاره به اینکه تغییر مدیریتی در هر حوزه امری طبیعی است، یادآور شد: مهم نحوه خدمت و رضایت مردم در این مراحل و مسئولیت است که چه دستاوردی برای مردم و منطقه خود توانستیم داشته باشیم. 
وی از اعضای شورای دوره چهارم اردبیل نیز تقدیر کرد و گفت این افراد در دوره خدمت خود اقدامات خوبی انجام دادند بطوریکه این افراد بعد ازین در هر نقطه ازین شهر به خدمت خود ادامه دهند برای ما ستودنی و قابل احترام هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.