نماینده مردم اردبیل در مجلس از دکتر روحانی خواست تدریس زبان آذری از یک دانشگاه به سایر دانشگاه‌های کشور نیز تسری یابد
.
به گزارش ایسنا، محمد فیضی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: طبق اصل ۱۱۳ قانون اساسی رئیس جمهور باید پاسدار قانون اساسی بوده و آن را اجرا کند. امروزه به زبان محلی توجه نمی‌شود تا جایی که واژه های آذری برای فرزندانمان هم غریبه است و باید وزارتخانه های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مسئله توجه کنند.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در عین حال گفت: البته باعث خرسندی است که زبان آذری در یکی از دانشگاه های کشور در حال تدریس است اما این کار باید به سایر دانشگاه‌ها نیز تسری یابد.
 
وی از رئیس جمهور درخواست کرد پس از تایید صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، لیست اموال خود، فرزندان و خانواده وزرای دولت را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند تا ضمن شفاف سازی، بتوان اموال و دارایی‌های وزرا را کنترل کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.