استاندار اردبیل گفت: احداث پل قدس نماد مهندسی و معماری بینظیر شهر اردبیل است که باید ابعاد آن را مورد توجه قرار داد.
به گزارش ایسنامنطقه اردبیل، مجید خدابخش در مراسم افتتاح فاز اول پروژه تقاطع غیرهمسطح پل قدس اردبیل اظهار کرد: پل قدس در کنار حل معضلات ترافیکی شهر اردبیل نماد مهندسی و معماری شهرمان است که در حقیقت شاهکار معماری این استان به شمار می رود. 
وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر اردبیل در دو سال اخیر توجه جدی به اجرای پروژه های متعدد نظیر مجموعه شورابیل و همچنین عملیاتی کردن پروژه های مشارکتی در مناطق مختلف شهر داشتند تا بتوانند زمینه جذب گردشگران و مسافران زیادی را فراهم کنند.   رئیس شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه ویژگی اجرای این پروژه ها در کنار کیفیت و سرعت مناسب توجه به مهندسی ارزش است، ادامه داد: این پروژه و کارگاه آن در حقیقت محل آموزش کاربردی برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در گروه های مهندسی است تا از نزدیک با ابعاد اجرای این پروژه و به حداقل رسیدن هزینه های جابجایی تاسیسات در آن آشنا شوند. 
خدابخش با بیان اینکه شهرداری با انتخاب پیمانکاران توانمند اجرای این پروژه را به موقع و در موعد مقرر به انجام رسانده است اضافه کرد: با تکمیل فازهای بعدی امیدواریم احداث این پل زمینه ساز سرعت روند بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور را فراهم آورد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.