مهدی تاج ، عصر سه شنبه در سفر به اردبیل در فرودگاه این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردبیل به عنوان یکی از قطب های ورزش فوتبال در پرورش و معرفی بازیکنان برجسته و نخبه به فوتبال کشورمان به صورت فردی بسیار خوب عمل کرده و افراد سرشناسی مانند علی دایی و کریم انصاری فرد به فوتبال ایران معرفی کرده است.
وی اظهار کرد: اما با تاسف این استان در زمینه باشگاه داری و معرفی تیم های فوتبال آنچنان که نسبت به شایستگی ها و استعدادهای جوانان آن انتظار می رود موفق نبوده است.
او هدف از سفر به اردبیل را بازدید از اماکن ورزشی و دیدار با جامعه فوتبال استان اردبیل دانست و ادامه داد: در این سفر همچنین تکلیف هیات فوتبال این استان و انتخابات آن مشخص می شود.
تاج در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا که پرسید آیا احتمال این وجود دارد که تیم فوتبال دسته 2 به اردبیل تعلق بگیرد گفت: این موضوع بعد از برگزاری مجمع و مشخص شدن تکلیف هیات فوتبال اردبیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به صعود تیم ملی فوتبال ایران به مسابقه های جام جهانی اظهار کرد: با تاسف در روزهای اخیر با نتیجه نگرفتن تیم ملی امید در رقابت های آسیایی انتقادها به این تیم و کادر فنی آن زیاد شده و قرار است در روزهای آینده در مورد کادر فنی این تیم تصمیم گیری شود تا در آینده حضور مقتدرانه ای را در عرصه مسابقه های جهانی داشته باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ابتدای سفر به اردبیل با حضور در گلزار شهیدان بهشت فاطمه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و همچنین با حضور در منزل رئیس هیات فوتبال این استان که چندی قبل در تصادف رانندگی همسر خود را از دست داده بود این ضایعه را به وی تسلیت گفت و با خانواده سیفی یکی از شهیدان مدافع حرم دیدار کرد.
خبرنگار : نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.