رئیس کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اعضای هیات ممیزه امین اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جواد فرهودی در نشست با اعضای هیات ممیزه دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه اعضای هیات ممیزه امین اعضای هیات علمی دانشگاه هستند، گفت: افراد منتخب دارای وظیفه سنگینی در این هیات هستند.

وی با بیان اینکه از اعضای هیات‌های ممیزه دانشگاه‌ها انتظار می‌رود که عدالت را در جای خود رعایت کنند، گفت: انتظار داریم این هیات‌ها با کرامت انسانی با مردم برخورد کنند.

فرهودی تاکید کرد: ما اساتید باید به عنوان عرضه کننده علم در جامعه، هنری داشته باشیم که دانشجو ما را بپذیرد.

محمد نریمانی قائم مقام رئیس و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه حدود 100 نفر از همکاران هیات علمی دانشگاه در حوزه علوم انسانی فعالیت دارند، گفت: این همکاران برای ارتقا دارای دغدغه خاطر هستند؛ چراکه اگر با بقیه گروه‌ها و کمیسیون‌ها یکسان نگاه شوند، ممکن است در ارتقا دچار مشکل شوند.

وی افزود: امید می‌رود وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به گروه علوم انسانی دید متفاوتی داشته باشد و یا در آئین نامه جدید در خصوص این گروه بازنگری داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیف اله مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه هر دانشگاهی دارای سبقه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است، افزود: پیشنهاد می‌شود در هیات‌های ممیزه دانشگاه‌ها نماینده فرهنگی نیز حضور داشته باشد.

وی افزود: برای جوابگویی دانشگاه به بحث اشتغالزایی در جامعه، بهتر است تمامی دانشکده‌های دانشگاه‌ها سوله‌های تولید متناسب با تخصص دانشکده داشته باشند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.