رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 23 درصد از مجموع اعتباراتی که در ردیف آب و خاک برای اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار در کشور ابلاغ شده به طرح های استان اردبیل اختصاص یافته است.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، عدیل سروی در نشستی با مدیران بانک کشاورزی و آب منطقه ای اردبیل با بیان اینکه در سایه حمایت های دولت یک چهارم اعتبارات آب و خاک کشور در این استان هزینه می‌شود، اضافه کرد: 23 درصد از مجموع اعتباراتی که در ردیف آب و خاک به میزان 5100 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار ابلاغ شده برای اجرای طرح های مربوط به استان اردبیل اختصاص یافته که این طرح ها در حال اجرا بوده و تعدادی از طرح های ذیربط نیز برای مطالعه در دست مشاوران فنی می باشد.

رئیس جهاد کشاورزی اردبیل با اشاره به عنایات مقام معظم رهبری در مهار آبهای مرزی کشور گفت: استان اردبیل جز  استانهای مرزی محسوب می شود که در حوزه اراضی بیله سوار و پارس آباد از محل این اعتبارات در چهار ناحیه عمرانی در اراضی پایاب سد خدا آفرین بی وقفه پروژه‌های شبکه آبیاری مدرن در حال اجراست.

سروی با بیان این طرح با 94 میلیارد ریال در مدت یک سال به پایان خواهد رسیده است، یادآور شد: فاز دوم این طرح به مساحت یک هزار و 600 هکتار اسناد مورد نیاز برای واگذاری به پیمانکاران تحت مناقصه آماده بوده که در هفته آینده تا تعیین پیمانکار و برگزاری مناقصه عملیات اجرایی آن نیز شروع خواهد شد.

به گفته وی  در شهرستان های گرمی و مشگین شهر نیز از محل اعتبارات مرزی تعدادی از پروژه ها دردست اجرا می باشد که هفته گذشته کلنگ عملیات اجرایی فاز اول اراضی پایاب سد احمد بیگلو در مساحت 688 هکتار به زمین زده شد.

سروی یادآور شد: وزرات جهاد کشاورزی با همراهی کمیسیون تخصصی کشاورزی برای ارائه خدمات به کشاورزان بهتر خواهد توانست در تامین ، توزیع اعتبارات و اجرای پروژه های زیربنایی در زمینه کشاورزی تولیدات اقتصادی پایدار را در سراسر کشور بویژه این استان به عنوان قطب کشاورزی کشور تقویت کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.