مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان بازنگری قانون در بحث مشاغل سخت و زیان آور ضروری است، خاطرنشان کرد:کمیته سخت زیان آور در سازمان پیش بینی شده بطوریکه بطوریکه هر استان خودش به ماهیت آن ورود پیدا می کند.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه، سعید بشرخواه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در نشست خبری خود با خبرنگاران سازمان تامین اجتماعی را بزرگترین بیمه گر در کشور معرفی کرد و افزود: باید برای پایداری این سازمان همه نگاه حمایتی داشته باشند بطوریکه گاهی احساس می شود که در حق سازمان احجاف شده ولی روند روبه بهبودی را در این زمینه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بیمه شدگان و مستمری بگیران  صاحبان اصلی تامین اجتماعی هستند، یادآور شد: تامین اجتماعی یک سازمان اقتصادی و اجتماعی است و بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار می دهد و سرمایه آن از طریق حق بیمه پرداختی توسط بیمه شدگان تامین می گردد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل افزود: این سازمان پیشرو مردم محور و مخاطب محور است وشفافیت و نقد پذیری و دوری از مسائل حاشیه ای و عمل به وظیفه ذاتی خود از مهمترین وظایف آن می باشد.

بشرخواه با بیان اینکه تامین اجتماعی اردبیل در سال گذشته سه هزار و 659 میلیارد و 147 میلیون ریال تعهد بلند مدت داشته و مستمری پرداخت کرده است، گفت: این مبلغ در استان اردبیل به 37 هزار نفر از مستمری بگیران پرداخت شده است.

وی تعهدات کوتاه مدت سازمان در استان را یادآور شد و گفت: این مبلغ در سال 95 حدود 123 میلیارد ریال بود بطوریکه هم اکنون سازمان تامین اجتماعی به سه هزار نفر از اهالی استان اردبیل بیمه بیکاری پرداخت می‌کند.

به گفته مدیر کل تامین اجتماعی استان معوقاتی که سازمانهای دولتی و خصوصی به این سازمان بدهکار هستند حدود یکهزارو400 میلیارد ریال است که انتظار می رود در عصر وقت به پراخت آن اقدام کنند.
 
 
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.