به گزارش ایرنا ، یوسف خدادادی روز چهارشنبه در جلسه کمیته حمایت از سرمایه گذاری ها افزود: جذب سرمایه گذاری در استان موجب رونق تولید و اشتغال می شود و باید از سرمایه گذاران استقبال شود.
وی از جمله عوامل تاثیرگذار وقوع جرم در جامعه را فقر و بیکاری دانست که باعث افزایش خشونت، اعتیاد ، سرقت و اختلافات خانوادگی می شود و گفت: در مجموعه قضایی برای پیشگیری از جرایم و مقابله با معضلات اجتماعی و در حمایت از تولید و اشتغال و سرمایه گذاری در استان کمیته ای به نام کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در دستگاه قضایی شکل گرفته است.
وی افزود: در این کمیته مسوولان قضایی ، نظارتی و اجرایی استان و بخش خصوصی نقش بسیار موثری در تصمیم گیری ها در جذب و حمایت از سرمایه گذاری مشروع در راستان را دارند.
وی اظهار کرد: این کمیته از سرمایه گذاری مشروع و قانونی حمایت می کند و تاکنون نیز توانسته است مشکلات چند ساله سرمایه گذاران را در مدت کوتاهی حل کند.
وی افزود: پارسال به مشکلات حقوقی حدود 60 نفر از سرمایه گذاران رسیدگی شده و دستورات لازم برای رفع موانع صادر شده و این روند در سال 96 نیز در راستای حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی ادامه می یابد.
خدادادی همچنین در خصوص راهکارهای جذب سرمایه گذاری در استان گفت: باید نگاه به سرمایه گذار فرهنگی باشد و مسوولان و مردم با تغییر نگاه به سرمایه گذاری در استان در پیشگیری از معضلات اجتماعی و کاهش فقر و بیکاری در استان نقش موثری داشته باشند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.