سرهنگ سید داوود موسوی روز چهارشنبه افزود: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در محله آراز علی اردبیل بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 16 سبلان قرار گرفت.
وی گفت: ماموران کلانتری 16 سبلان با تحقیقات گسترده پی به این موضوع بردند که اعضای این باند با استفاده از 2 دستگاه سواری پژو قصد انتقال محموله بزرگ تریاک از مرکز کشور به اردبیل را دارند که با افزایش و هدفمند سازی گشت های انتظامی هر 2 خودرو در محله آراز علی شناسایی و توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به دستگیری 6 سوداگرمرگ تصریح کرد: در این عملیات 6 کیلو تریاک کشف و دستگیر شدگان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی اردبیل ، جانشین فرمانده انتظامی استان نیز از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی خبر داد و گفت: در این طرح 72 واحد صنفی متخلف پلمپ شد.
سرهنگ رحیم سروری افزود: این طرح توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان و با مشارکت اتاق اصناف به مدت چهار روز در شهرستان اردبیل اجرا شد.
وی با اشاره به اهداف مهم اجرای این طرح منطقه ای گفت: صیانت از امنیت اخلاقی، شناسایی صنوف فاقد پروانه فعالیت، افزایش احساس امنیت در جامعه اصناف و سالم سازی و ریشه کنی تخلفات در واحد های صنفی از اهداف مهم اجرای این طرح بود.
او اظهار کرد: در این طرح 72 واحد صنفی قهوه خانه به دلیل فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی متصدیان به اصول و ضوابط ابلاغی پلمپ شد.
سه درصد از جمعیت 1.2 میلیون نفری استان را معتادان تشکیل می دهد ، این استان یکی از مناطق پاک درکشور بشمار می رود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.