به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، توحید صفری با بیان اینکه همه هزینه‌های ضیافت افطار و اطعام خانواده‌های بی‌بضاعت و اقشار آسیب پذیر توسط خیران و نیکوکاران تأمین شده است، افزود: مددجویان تحت حمایت با برپایی سفره‌های افطار در مساجد و حسینیه‌ها، توزیع سبد غذایی و غذای گرم مورد اطعام قرار گرفته‌اند.
وی اظهار کرد: برپایی چنین سفره‌هایی با هدف ترویج سنت حسنه اطعام نیازمندان و تکریم خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود که تاکنون نتایج بسیار مناسبی رابه دنبال داشته است.
وی از کمک یک میلیارد و 600 میلیون ریالی خیران و نیکوکاران در قالب طرح همیان مولا به خانواده‌های مستمند خبر داد و بیان کرد: هشت هزار کیسه همیان مولا در بین خیران استانی توزیع شده بود که نیکوکاران با تهیه مواد غذایی لازم و ضروری خانواده‌های تحت حمایت در ایام پر برکت ماه مبارک رمضان، بخش مهمی از نیازهای آنان را تأمین کرده‌اند.
توحیدی با بیان اینکه این طرح به تأسی از حضرت علی(ع) در دستگیری و توزیع اقلام غذایی بین نیازمندان اجرا می‌شود، افزود: برای مشارکت همه جانبه خیران در تهیه سبدغذایی برای اقشار محروم، کمیته امداد فعالیت‌های گسترده‌ای را در طول سال و در مناسبت‌های مختلف انجام می‌ دهد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: همچنین طرح مفتاح الجنه به منظور دیدار و همنشینی مسئولان و خیران با خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود تا از نزدیک با مشکلات مددجویان آشنا شده و نسبت به حل مشکلات آنان اقدام شود.
وی گفت: در قالب طرح مفتاح الجنه نیز تاکنون 700 میلیون ریال توسط خیران به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد مساعدت شده است.
26 هزار و 238 خانوار در استان اردبیل تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.