سرهنگ کریم نوری روز یکشنبه در بازدید از مرکز ایرنا اردبیل افزود: نیروی انتظامی ایرنا را منبعی قابل استناد و مورد وثوق دانسته و همکاری تنگاتنگی با آن برای مقابله با برخی بداخلاقی های خبری و رواج شایعه دارد.
وی بیان کرد: خبرنگاران بعنوان پل ارتباطی مردم ومسئولان در راستای اطلاع رسانی وتنویر افکار عمومی رسالت سنگینی دارند و بواسطه همین رسالت، صداقت در بیان ودقت و صحت در انتشار خبر بیشتر مورد توجه است.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: با ایجاد تعامل و ارتباط دوسویه با اصحاب رسانه و خبرنگاران فعالیت‌های مختلف نیروی انتظامی بیشتر شده و زمینه اطلاع‌رسانی دقیق در این حوزه فراهم آمده است.
نوری اضافه کرد : نیروی اجتماعی رسانه‌ها را به دید همراه و همکار صدیق و پشتوانه حرکت‌ و اقدامات مثبت بیشتر مد نظر داشته و در سال های اخیر هم بستر و زمینه تعامل و ارتباط دوسویه با رسانه‌ها مهیا شده است .
وی بیان کرد : رسانه می‌تواند زبان گویا و انتقال دهنده عملکرد نظام از جمله نیروی انتظامی به مردم باشد و باید از این فرصت استفاده بهینه صورت گیرد.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل اصلی‌ترین رویکرد نیروی انتظامی را تعامل و ارتباط با مردم ، افزایش اعتماد‌آفرینی برای ایجاد امنیت پایدار اجتماعی، روانی و روحی در بین افراد جامعه توصیف کرد و گفت: برای بالا بردن ضریب امنیت روانی و اجتماعی در جامعه به پشتیبانی رسانه‌ها و خبرنگاران نیاز داریم
سرهنگ نوری با اشاره به اهداف اصلی نیروی انتظامی در تعامل با رسانه ها افزود:هدف اصلی نیروی انتظامی خدمت به مردم ،تامین امنیت وپیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مصالح مردم است .
وی افزود: در وضعیت حساس کنونی نیروی انتظامی در کنار دیگر قوای مسلح و امنیتی به طور شبانه روزی برای تامین امنیت کشور فعالیت دارد تا خدای نکرده خدشه ای به مردم وکشور وارد نشود.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل با اشاره به موج آفرینی وجنجال های خبری شبکه های خارجی در مواقع حساس بخصوص انتخابات اشاره کرد وافزود: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر وروستا شبکه های معاند شبانه روز فعال بودند و می خواستند فضای یاس ونومیدی را به تصویر بکشند غافل از اینکه مردم با حضور حداکثری وحدت واتحاد خود را در زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان خواهند کشید.
وی رسالت سنگین رسانه ها در اطلاع رسانی را یادآور شد وافزود: رسالت مطبوعات این است که همواره منافع ملی را به منافع فردی و حزبی ترجیح داده و بی‌طرفانه قلم فرسایی بکنند .
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل در خصوص راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی در استان افزود: در صدد هستیم راه حل‌های ویژه و راهبردی کوتاه‌مدت و بلندمدت کاهش آسیب‌ها را از استادان دانشگاهها دریافت کرده و در راستای بهبود وضعیت در سطح استان به کار بگیریم تا شاهد کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی به ویژه جرائم اولویت‌دار در اردبیل باشیم.
در این دیدار رئیس ایرنا اردبیل نیز گزارشی از فعالیت ها ی این مرکز ارئه کرده و بر همکاری بیشتر با نیروی انتظامی تاکید کرد.
در استان اردبیل پنج خبرگزاری ،150 نشریه محلی و بیش از 20 سرپرستی روزنامه سراسری فعال هستند .
خبرنگار:یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.