به گزارش روز جمعه ایرنا، سردار ' حسین عبدی ' گفت : این قاچاقچی 8 کیلو و 500 گرم تریاک را از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال آن به اردبیل را داشت که در شیراز دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه قاچاقچی دستگیر شده با استفاده از یک دستگاه پژو 206 محموله بزرگ تریاک را حمل می کرد، افزود: در بازرسی از این خودرو 8 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل در خاتمه با تأکید بر اینکه پلیس مقتدرانه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ مبارزه و عرصه را بر فعالیت های مجرمانه آنان تنگ کرده است، تصریح کرد: مشارکت مردم در این رابطه تضمین کننده موفقیت پلیس خواهد بود.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان 'مشگین شهر' نیز از کشف 8 کیلو و 900 گرم تریاک از منزل پدری قاچاقچی حرفه ای در روستای 'قره باغلار' خبر داد.
سرهنگ 'کیوان زرین کلاه' اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه یکی ار قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر که در شرایط فعلی در زندان بسر می برد باخرید مقادیر قابل توجهی تریاک و نگهداری آن در منزل پدری خود قصد دارد پس از خروج از زندان نسبت به توزیع آن اقدام کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 'مشگین شهر' قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام کارهای تحقیقاتی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی به آدرس این منزل در روستای 'قره باغلار' اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان 'مشگین شهر' با اشاره به دستگیری پدر قاچاقچی حرفه ای تشریح کرد: در بازرسی از منزل پدری قاچاقچی حرفه ای 8 کیلو و 900 گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ زرین کلاه در خاتمه از برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان و سوداگرا مرگ خبر داد و گفت: با مشارک مردم بیش از پیش عرصه بر فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر تنگ می شود.
با تلاش ماموران انتظامی استان اردبیل در ماههای اخیر کشف مواد مخدر قاچاق از سوداگران مرگ افزایش یافته است. استان اردبیل از نظر اعتیاد جز مناطق با وضعیت سفید محسوب می شود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.