عدیل سروی روز دوشنبه افزود: طرح ضیافت به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان با مشارکت دستگاه های اجرایی جهاد کشاورزی ، صنعت و معدن و تجارت، شرکت های بازرگانی دولتی ایران ، شرکت پشتیانی امور دام ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اجرا می شود.
وی گفت: مصرف کنندگان می توانند اقلام ضروری و مورد نیاز خود در این ماه از جمله گوشت ، برنج و روغن نباتی را از فروشگاه های زنجیره ای ، تعاونی های مصرف کارکنان و اصناف سالم و مطمئن خریداری کنند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل ، وی اظهار کرد: گوشت مرغ و گوساله به میزان لازم توسط شرکت پشتیبانی امور دام تهیه و انبار شده که به تدریج در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.
او افزود: سهمیه گوشت مرغ برای استان 360 تن در نظر گرفته شده و قیمت عرضه سردست گوشت گوساله از قرار کیلویی 220 هزار ریال و ران 230 هزار ریال پیش بینی شده که با اعمال هزینه حمل و نقل توزیع خواهد شد.
سروی گفت: سامانه 124 رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان به انتقادهای مردمی در زمینه نحوه توزیع این اقلام پاسخگو خواهد بود.
وی افزود: سهمیه شکری که به استان در نظر گرفته شده 830 تن است که جوابگوی مصرف کنندگان است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
وی در زمینه وضعیت شیر و لبنیات نیز گفت: استان اردبیل قطب تولید کننده شیر و فرآورده های لبنی است و با هماهنگی های انجام شده با معاونت بهبود تولیدات دامی مردم استان در ماه مبارک رمضان با هیچ مشکلی در تامین شیر و فرآورده های لبنی روبرو نخواهند شد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.