به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر امام جمعه اردبیل ، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان عزیز و مکرم اردبیل می رساند در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی نماینده محترم ولی فقیه در استان از هیچ لیست و هیچ فردی، حمایت خاص ندارد.
این اطلاعیه افزوده است: راه انداختن شایعات در این خصوص از راه های نامشروع برای کسب آراست.
به نوشته این اطلاعیه ، تنها سفارش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دقت مضاعف اهالی معزز استان در انتخاب افراد اصلح بدون هیچگونه تعصبات و ملاحظات سیاسی ، قومی ، قبیله ای ، مذهبی و فامیلی است.
6 هزار و 609 نامزد شورای شهر و روستا در استان اردبیل رقابت های انتخاباتی خود را آغاز کرده اند که از این تعداد 140 نفر در شهرها و سه هزار و 273 نفر در روستاها بعنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب خواهند شد.
یک هزار و 595 شعبه اخذ رای نیز در این استان تعیین شده که یک هزار و 79 شعبه روستایی و 516 شعبه آن شهری هستند.
تعداد واجدان شرایط رای در استان اردبیل 950 هزار نفر است که 38 هزار و 880 نفر آن رای اولی می باشند و در این انتخابات یک هزار و 292 صندوق ثابت و 303 صندوق سیار برای اخذ رای مردم در نقاط مختلف استان اردبیل پیش بینی شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بطور همزمان در 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.