به گزارش ایرنا ، مسعود سلظانی فر روز سه شنبه در نشست با جامعه ورزش وسازمان های مردم نهاد استان اردبیل افزود: برجام علاوه بر گشایش اقتصادی در کشور در عرصه ورزش نیز دستاوردهای بزرگی داشته و با اجرایی شدن آن محافل بین المللی، کمیته ملی المپیک و پارا المپیک تعامل مثبتی با ایران داشته و رویکردشان بکلی تغییر کرده است.
وی اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید تقابل سیاسی با کشورهای دنیا جای خود را به نعامل سیاسی داد و به خاطر همین رویکرد هم کشورهای دنیا آمادگی دارند میزبانی مسابقات بین المللی را به ایران بدهند.
سلطانی فر با بیان اینکه حال ورزش در کشور حال قابل تعریف وتوصیف است افزود: در مسابقات المپیک وپارا المپیک ورزشکاران ما امتیازها و مقام های ارزشمندی بدست آوردند حتی از نظر مدال آوری هم ورزشکاران ما خوش درخشیدند.
وی بیان کرد: در دیگر رقابت های جهانی و بین المللی از جمله کشتی ، شطرنج بانوان و مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال موفقیت های زیادی را جوانان ما کسب کرده اند که نشانگر بستر سازی و فراهم کردن زمینه های لازم برای جوانان در حوزه ورزش از سوی دولت تدبیر وامید است.
وزیر ورش و امور جوانان برای دیدار یک روزه از استان ظهر امروز وارد اردبیل شد، مسعود سلطانی فر با آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرده و از سالن دو و میدانی اردبیل نیز بازدید کرد.
وی همچنین در آیین اختتامیه رقابت های والیبال امیدهای آسیا و توزیع مدال قهرمان این رقابت ها شرکت کرد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/6016/ 7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.