تیم والیبال امید استرالیا سومین بازی خود را نیز  در رقابت‌های والیبال امیدهای آسیا با نتیجه ۳ بر صفر در مقابل تیم والیبال ازبکستان واگذار کرد .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، دیدار تیم‌های ازبکستان و استرالیا آخرین بازی روز پنجم مسابقات والیبال امیدهای آسیا به شکست استرلیا در مقابل ازبکستان منجر شد.

تیم والیبال استرالیا که از نخستین بازی خود در این مسابقات، نمایش ضعیفی داشته است امروز نیز در ست نخست این بازی را با نتیجه 25 بر 22، ست دوم را با نتیجه 25 بر 19 و ست سوم را نیز با نتیجه 25 بر 21 در مقابل تیم ازبکستان واگذار کرد .

استرالیا با شکست امروز مقابل تیم والیبال امید ازبکستان سومین باخت متوالی خود در این دوره از رقابت‌ها را تجربه کرد و امیدی برای صعود به مراحل بعدی ندارد .

گفتنی است تیم‌ها روز شنبه استراحت دارند و از روز یکشنبه ادامه بازی‌ها از سر گرفته می‌شود که تیم والیبال امید ایران مقابل قزاقستان صف‌آرایی می‌کند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.