سرمربی ایران تیم والیبال ایران گفت: هدف ما رسیدن به نیم نهایی است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، خوان سیچلو سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در نشست خبری خود بعد از برد شیرین در مقابل چین افزود: می‌دانستیم که چین یکی از رقبای اصلی ما یکی از تیم های خوب آسیا بود. در 3 بازی که تیم چین انجام داده 50 دفاع مستقیم داشت و امروز فقط ما را 2 دفاع کردند که نکته مثبت و کلیدی ما در برد همین بود.

سرمربی ایران با بیان اینکه هدف بازیکنان ما حرکت رو به جلو است، خاطرنشان کرد: امیدواریم این بازیکنان در آینده با حضور در تیم بزرگسالان این روند را ادامه دهند. چرا که من به بازیکنانم اعتقاد دارم قبلا هم گفتم کاری می‌کنیم که این بازیکنان را در تیم بزرگسالان ببینید .

سیچلو درخصوص بازی  ایران و قزاقستان در روز یکشنبه گفت: این که چه اتفاقی بیافتد بستگی به شرایط دارد. اگر خوب بازی کنید شانس بردن دارید و اگر بد بازی کنید شانسی ندارید. آماده سازی ما برای بردن است. می‌خواهیم برنده شویم و به نیمه نهایی و نهایی برویم .

وی اضافه کرد: کار ما کار روزانه است اگر بگذریم و به آینده برویم لذت نمی بریم الان در حال حاضر به یک چهارم نهایی فکر می کنیم چون اگر ببازیم شما من را خواهید کشت .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.