فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز فضای سیاسی کشور شاهد تلطیف و نشاط نسبت به سالهای گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، علی تاجرنیا در مراسم آئین افتتاح ستاد دانشجویی حسن روحانی در اردبیل با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در بدترین وضع کشور، مسئولیت قوه مجریه را به عهده گرفته است، اضافه کرد: روحانی وارث مشکلاتی است که دولت‌های نهم و دهم برای کشور به یادگار گذاشته است .

وی با بیان اینکه در دولت قبلی احزاب و مطبوعات به حاشیه رانده شده بود، اضافه کرد: این درحالی است که امروز وضعیت کشور کاملا تغییر یافته، در دانشگاهها شاهد نشاط سیاسی هستیم.

به گفته تاجرنیا در دولت قبلی دانشجویان به علت فعالیت سیاسی ستاره دار و استادان دانشگاه هم وادار به بازنشستگی پیش از موعد شدند .

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه دولت روحانی رشد اقتصادی را در کشور تحقق بخشیده است ، افزود:کشور با شعارهای پوپولیستی اداره نمی شود و کسانی که توانایی اداره یک شهر را ندارند اکنون سودای ریاست جمهوری در سر می پرورند اما قطعا مردم به آنها اقبالی نشان نخواهند داد .

وی اتهامات و حملات نسبت به دولت روحانی را فضاسازی و فرافکنی دانست و گفت: مخالفان با اتهام و حمله به روحانی قصد دارند دولت تدبیر و امید را تضعیف کنند تا دولت تدبیر و امید نتواند  به اهداف و وعده ‌های انتخاباتی خود دست پیدا کند.

تاجر نیا اضافه کرد: مخالفان به‌ خوبی می‌دانند که اگر بر سر راه دولت روحانی سنگ ‌اندازی و مانع تراشی نکنند قطعا وی پیروز انتخابات خواهد شد .

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بیان اینکه مردم در این دوره به از انتخابات هم به عقلانیت رای خواهند داد و دولت بعدی روحانی نیز دولتی اصلاح طلب خواهد بود، اضافه کرد: جهت گیری‌ها و نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان دهنده پیروزی روحانی است اما باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم در این انتخابات محقق شود .

به گزارش ایسنا، همچنین در این روز با حضور تاجرنیا به عنوان عضور شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور  ستاد سلامت دکتر روحانی نیز در اردبیل افتتاح شد.

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.