'خوان سیچلو' دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین بازی ما فردا با پاکستان است، این تیم و دیگر تیم های حاضر در رقابت های آسیایی را آنالیز کرده ایم و برای هر بازی با طرح و نقشه وارد میدان می شویم.
وی بیان کرد: پس از پاکستان با تیم های استرالیا و چین بازی های سختی داریم ، ژاپن نیز همیشه در آسیا جز تیم های خوب بوده و چین تایپه و تایلند هم می توانند در این رقابت ها شگفتی ساز باشند.
او اضافه کرد: از 1.5 ماه پیش تمرینات سختی را انجام داده ایم ، برای رقابت های آسیایی اردبیل کاملا آماده بوده و بسیار به راهیابی به بازی های جهانی مصر امیدواریم.
سیچلو گفت: انتخاب 12 بازیکن جوان برای تیم ملی از میان خیل بازیکنان ایرانی کار سختی بود ، ملی پوشان هم اکنون از بهترین های والیبال کشور هستند و پیش بینی می کنم که تعدادی از آنها بزودی در ترکیب تیم ملی بزرگسالان نیز قرار بگیرند.
دومین دوره رقابت های والیبال امیدهای آسیا و انتخابی مسابقات جهانی مصر، روزهای 11 تا 19 اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار می شود.
در این رقابت ها تیم ملی امید 11 کشور ایران ، پاکستان ، چین ، چین تایپه ، تایلند ، ازبکستان ، قزاقستان ، ژاپن ، استرالیا ، مالزی و سریلانکا حضور دارند.
تیم ایران نخستین بازی خود را عصر دوشنبه در مقابل پاکستان برگزار می کند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.