به گزارش ایرنا ، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل روز شنبه در جریان برگزاری این مراسم گفت: ششمین جشنواره نوجوان سالم با هدف آشنایی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با انواع آسیب های اجتماعی برگزار شد.
احمد ناصری ارتقای مهارت های زندگی ، افزایش آگاهی دانش آموزان و ایجاد زمینه برای مشارکت بیشتر خانواده ها در امر تعلیم و تربیت را از دیگر اهداف این جشنواره بیان کرد.
وی گفت: از چند ماه قبل و با فراخوانی که از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان به مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان ارسال شد بیش از 6 هزار و 500 اثر از سوی دانش آموزان ، اولیا و معلمان به دبیرخانه جشنواره واصل شده بود.
وی افزود: پس از بررسی آثار ارائه شده توسط هیات دوران 160 اثر در زمینه های مختلف از جمله شعر ، نقاشی ، عکس ، فیلم و موارد مشابه به عنوان آثار منتخب برگزیده شدند.
حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر نیز در این جشنواره با بیان احادیث و روایات مختلف اسلامی در خصوص جایگاه نوجوان در دین اسلام بهره گیری از آموزه های دینی و ملاک قرار دادن زندگی قرآنی را موجب سعادت و موفقیت نوجوانان دانست.
در پایان از دانش آموزان منتتخب تجلیل و همزمان با برگزاری آئین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم نمایشگاهی از آثار و توانمندی های دانش آموزان در تالار اجتماعات پل معلق مشگین شهر برگزار شد.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.