به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر امروز در همایش تکریم از چهره‌های برتر قرآنی استان در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: امروز از 70 چهره برتر قرآنی که در سال گذشته توانسته‌اند مقامهای کشوری و بین‌المللی کسب کنند با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد و ما افتخار می‌کنیم که امروز از این افراد تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قاریان و حافظان قرآن از استان در سال گذشته در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به افتخارات زیادی دست یافتند، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از این قاریان و حافظان و خانواده‌های قرآنی تجلیل می‌شود تا بتوانیم دین خود را به این خانواده‌ها و تلاشهای آنها ادا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از افزایش فعالیتهای قرآنی در استان اردبیل خبر داد و افزود: در حال حاضر بیش از 370 موسسه قرآنی در اردبیل فعالیت می‌کنند که گام مهمی در توسعه برنامه‌های قرآنی بوده است.

ستوده اردبیل را جزو استانهای برتر در حوزه برنامه‌های قرآن کریم دانست و بیان کرد: هم اکنون از این استان چهره‌های شاخصی معرفی شدند که توانستند در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند.

وی از اجرای برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برنامه‌های قرآنی در بین دستگاه‌ها اجرایی نیز به طور مداوم اجرا شده که این امر شایسته قدردانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از نگاه تخصصی به حوزه قرآن کریم در اردبیل خبر داد و افزود: باید عمل به تعالیم قرآن کریم را مبنای کار خود قرار دهیم تا بتوانیم نسلی سالم داشته باشیم.

ستوده بابیان اینکه دوره‌های تربیت معلم و تربیت داوری قرآن کریم در اردبیل برگزار می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر داوران قرآن کریم از استان اردبیل جزو داوران برتر شمالغرب کشور در قرائت و تلاوت قرآن کریم محسوب می‌شوند که این افتخاری برای استان اردبیل به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد:‌ در حال حاضر برنامه‌های قرآنی علاوه بر مرکز استان در تمامی شهرستانهای استان اردبیل نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622836
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.