مدیرکل استاندارد  استان اردبیل از پلمپ شدن هفت دستگاه از تجهیزات شهر بازی شهرستان اردبیل خبر داد.  

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، هاشم علایی در جلسه بررسی تجهیزات شهربازی‌های اردبیل گفت: در پی بازرسی‌های انجام شده از تجهیزات شهر بازی شهرستان اردبیل و در راستای اهمیت استانداردسازی تجهیزات شهر بازی هفت دستگاه نصب شده در این مکان به دلیل عدم اخذ تاییدیه استاندارد و با همکاری شهرداری اردبیل پلمپ و تا زمان دریافت مجوزهای قانونی استاندارد اجازه فعالیت نخواهد داشت.

مدیر کل استاندارد اردبیل با بیان اینکه استاندارد دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در  شهر بازی‌ها کاملا اجباری است، افزود: این  اداره کل در راستای وظایف نظارتی و کنترلی و به منظور حفظ حقوق شهروندان و با هدف جلوگیری از بروز حوادث احتمالی از ادامه استفاده از وسیله‌های بازی غیراستاندارد جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل اضافه کرد: بازرسی‌ها از تمامی تجهیزات شهر بازی در طی زمانبندی‌های مناسب و در طول سال انجام می‌گیرد و دستگاه‌های استاندارد تایید صلاحت شده و مورد بازدیدهای فنی و ایمنی قرار می‌گیرد.

علایی بیان کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌ها به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهر بازی و زمین‌های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام نکردند جلوگیری شود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: شهروندان می‌توانند در صورت عدم ارائه گواهی بازرسی و بهره‌برداری توسط اپراتورهای شهرهای بازی با شماره تلفن گویای 1517  یا شماره تلفنهای 8-33741156 تماس گرفته و مراتب را گزارش دهند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.