به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علایی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی استانداردسازی تجهیزات شهربازیهای اردبیل اظهار کرد: در پی بازرسیهای انجام شده از تجهیزات شهرهای بازی شهرستان اردبیل و در راستای اهمیت استانداردسازی تجهیزات این شهربازیها، 7 دستگاه نصب شده در این اماکن به دلیل عدم اخذ تاییدیه استاندارد با همکاری شهرداری اردبیل، پلمب و تا زمان دریافت مجوزهای قانونی استاندارد، اجازه فعالیت نخواهند داشت.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل با اشاره به استاندارد اجباری دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی و شروع فصل  بهره‌برداری از  این تجهیزات گفت: اداره کل استاندارد در راستای وظایف نظارتی و کنترلی و به منظور حفظ حقوق شهروندان و با هدف جلوگیری از بروز حوادث احتمالی از ادامه استفاده از وسیله‌های بازی غیراستاندارد جلوگیری کرده است.

علایی با بیان اینکه تمامی شهربازی‌های استان، در طول سال و در برنامه زمان‌بندی شده توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد کشور مورد بازرسی و بازدید فنی و ایمنی قرار می‌گیرند، افزود: انتظار می‌رود شهرداریهای استان به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهرهای بازی و زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام ننموده اند جلوگیری بعمل آورد.

وی تصریح کرد: از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود به هنگام استفاده از دستگاهها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن گواهی بازرسی و بهره‌برداری تجهیزات و دستگاههای بازی اطمینان حاصل کنند و بدون گواهیهای بازرسی به هیچ عنوان از این تجهیزات استفاده نکنند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت عدم ارائه گواهی بازرسی و بهره‌برداری توسط اپراتورهای شهرهای بازی با شماره تلفن گویای 1517  یا شماره تلفنهای 8-33741156 تماس گرفته و مراتب را گزارش دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620910
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.