نادر فلاحی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا فزود: با فعالیت های صورت گرفته امروز رنکینگ والیبال استان زیر 10 است.
وی اظهار کرد: با توجه به قابلیت های استان بی شک اگر حمایت های لازم انجام شود، اردبیل در آینده نه چندان دور حرف های زیادی برای گفتن در این رشته ورزشی در کشور خواهد داشت.
وی بیان کرد: ضعف های مدیریتی سال های گذشته مانع از آن شده که والیبال اردبیل به جایگاه واقعی خود دست یابد، این درحالی است که فیزیک بدنی ورزشکاران این استان به همراه استعداد آنها بیانگر این است که والیبال اردبیل مستعد ظهور در عرصه های مهم ملی و جهانی است.
وی با اشاره به تلاش و فعالیت 30 ماهه هیات والیبال استان برای کسب مجوز برگزاری مسابقات آسیایی والیبال گفت: در حالی که تا چند سال قبل نه تیمی در لیگ دسته یک، نه ورزشکاری در تیم های ملی و نه داور بین المللی داشتیم اما امروز شاهد میزبانی مسابقات آسیایی و انتخابی جهان در این استان هستیم.
فلاحی با تقدیر از تلاش شبانه روزی و بی وقفه استاندار اردبیل برای اخذ مجوز میزبانی مسابقات آسیایی افزود: میزبانی مسابقات به این سادگی به دست نیامده و در کشور برای اولین بار است که مسابقاتی به این مهمی در خارج از تهران برگزار می شود.
رئیس هیات والیبال استان اظهار کرد: با برگزاری این مسابقات مسیر برای برگزاری رویدادهای مهم دیگر ورزشی در استان فراهم می شود.
وی بیان کرد: اگر بتوانیم به طور شایسته و مطلوب این مسابقات را در اردبیل برگزار کنیم و تماشاگران اردبیلی از این مسابقات استقبال خوبی داشته باشند برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در اردبیل دور از دسترس نیست.
وی اضافه کرد: فقط برگزاری مسابقات و میزبانی آن مدنظر مسئولان استان نیست بلکه باید از این فرصت بدست آمده در معرفی پتانسیل های گردشگری و ظرفیت های استان نهایت استفاده را کرد تا شاهد رونق اقتصادی منطقه باشیم.
رئیس کمیته فنی و اجرایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا افزود: تیم ملی امید 11 کشور ایران ، پاکستان ، چین ، چین تایپه ، تایلند ، ازبکستان ، قزاقستان ، ژاپن ، استرالیا ، مالزی و سریلانکا در این مسابقات شرکت می کنند.
نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال مردان آسیا در سال ۹۴ در شهر 'نای پی داو' میانمار برگزار و تیم ایران قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.