قادر تقی زاده روز سه شنبه در جلسه هماهنگی کمیته گردشگری میزبانی مسابقات آسیایی والیبال امیدهای آسیا و انتخابی جهانی در اردبیل با بیان اینکه توریسم ورزشی یکی از بخش های بسیار اساسی در صنعت گردشگری است افزود: برگزاری مسابقات آسیایی والیبال امیدهای آسیا و انتخابی جهانی فرصتی مغتنم و ارزنده برای استان اردبیل و گردشگری استان است.
او اظهار کرد: شرکت 11 تیم از 11 کشور آسیایی و پخش مستقیم مسابقات در رسانه ها فرصتی بسیار مناسب برای معرفی قابلیت ها و جاذبه های گردشگری استان اردبیل در سطح بین الملل است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، تقی زاده افزود: استقبال از مناسب از تیم های شرکت کننده در این مسابقات و میهمانان خارجی که برای تماشای مستقیم بازی ها به استان اردبیل خواهند آمد امری بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
او افزود: اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در حد توان چه در بخش اسکان و پذیرایی و چه در بخش تبلیغات گردشگری و صنایع دستی اقدامات موثری انجام دهد.
مسابقات آسیایی والیبال از نهم اردیبهشت تیم های شرکت کننده در مسابقات وارد استان اردبیل خواهند شد و از یازدهم تا نوزدهم اردیبهشت مسابقات برگزار خواهد شد.
تیم ملی امید 11 کشور ایران ، پاکستان ، چین ، چین تایپه ، تایلند ، ازبکستان ، قزاقستان ، ژاپن ، استرالیا ، مالزی و سریلانکا در این مسابقات شرکت می کنند.
نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال مردان آسیا در سال ۹۴ در شهر 'نای پی داو' میانمار برگزار و تیم ایران قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.